flo rida

Hejsan :) tänk er att sitta ensam i ett stort hus med källare mitt i skogen, på kvällen. så kollar man ut genom fönstret och känna sig iaktagen.  :o läskigt ju. fick nyss reda på att vi bara ska ha hundarna tills imorgon. usch, blir att sova ensam sen :( haha nej men simba kommer hit så. man får ju hoppas att han inte glömt bort mig :D nu är mamma iväg till kungsängen för att hämta simon & anton som slutar skolan snart. tycker synd om henne faktiskt, hon måste åka 20 mil (?) om dagen. för att skjutsa och hämta ungar hit och dit :) EStenmalmMILIA. fattar ni? ;) nu ska jag sätta igång med mitt pluggande, ni får ha en bra torsdags kväll. puss på er
dagens låt; flo rida - low

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback