tildra

hej babes :) jag har insett att jag inte kommer få lika många besökare här som jag hade på min förra blogg. hihi :) jag använder föresten min förra blogg fortförande .. skriver lite då och då, när jag känner för det :) fjortisfuck. idag har jag pluggat en hel del, och köpt en hamster :) det är väl det enda jag gjort idag faktiskt, sett lite på tv och sånt. nu har jag precis använt min sista brun utan sol servett. så jag får hoppas att det blev bra ;) jag har ingen aning om vart man köper sånna, någon som vet? jag ska iallafall leta efter sånna. dom är underbara, kladdar inte, blir inte ojämt eller något. dom är super bra helt enkelt. föresten vill ni veta vad min hamster heter? :) hihi ni får veta ändå. hon heter Tildra. wanna know why? jag hade en hamster som hette Tindra, och sen en som hette Tilda. och då blir det ju tiLda, tinDra. alltså L & D, vilket blir tiLDra. smart va? :) nu får vi se om jag kan sova nått inatt eftersom hon springer i sitt hjul hela tiden ;) men det går nog bra. skola imorgon, börjar 1 som vanligt, slutar 2. ska träffa karin runt 1 och ge henne sina jeans. nu ska jag prata lite till på msn, sen ska jag sova. så jag säger godnatt nu :) sov gott <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback