onödigt inlägg

godmorgon :) jag orkade inte skriva igår när jag kom hem från åkersberga, hihi :) skulle igentligen pluggat hela kvällen igår. men jag gick ut med veronica, så gick vi till coop som vanligt. sen träffade vi bemmi ett tag. och sen kom karin och angelica. så gick vi till karin och drack te :) hahah. sen vid 12 gick vi hem, eller jag gick inte hem, men ah. veronica följde mig till viktor, så gick jag runt lite med honom. sen gick vi till han och spelade guitar hero (a) gick väl inte så bra för mig kanske men :) aja. så såg vi nån cepe film fattade ingenting :) inte för vi kollade så mycket kanske men ah. sen följde han mig hem vid 2 nångång :) idag ska jag plugga sönder mig, sen efter maten ska jag träffa karin för lite grejer och så :) imorgon ska jag till mamma så jag skriver när jag kommit dit :) puss på er <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback