julafton? big no!

jul reklam på alla kanaler på tv .. är det bara jag som inte längtar till julen? det värkar så iallafall. nej ska jag längta till julen, då vill jag har en jul med min familj. sätt ihop hela min familj så blir allt bra :) alla är ju utspridda .. tillexempelt syster som bor i småland. sen vill jag inte fira jul med folk jag aldrig ens har träffat. hihi jag har en rosa adventljusstake (mellanrum?!) och två advents kallendrar :) jaja nog om det. sitter och pratar gamla sexminnen med viktor på msn .. vi har ju båda varit med om en hel del. (borde jag skriva det här när mina föräldrar läser min blogg?) det är rätt roande faktiskt. det va ett bra tag sen jag träffade den pojken, även fast vi bara bor en kvart med tåg ifrån varandra. nej nu ska jag ringa upp daniel och tvinga honom att prata med mig medans jag röker. jag säger som fanny ''jag röker 1, 2 cigg vare sig det är dag kväll eller natt'' ;) fast jag får väl säga 3 -4 istället. nej jag ska bli bättre, jag ska sluta snart hade jag tänkt. till nyår som sagt. nyårs löfte ni vet :) fast det är ju bara lite mer än en månad kvar :o hur ska det gå, haha :) nej men nu ska jag som sagt röka & prata med danne. ni får ha det så bra. jag ska till åkersberga ihelgen så jag kommer inte skriva någonting förns på söndag eller möjligtvis lördag. ska åka och kolla min piercing och lite sånt :) PUSS hihi <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback