första julklappen går till far

jag är så dålig på det här :o uppdaterar aldrig längre. men aja. idag, imorse vid halv 8 åkte bror hem. både skönt och tråkigt. nä så jobbig har han inte vart, det enda är då att han sover hela dagarna :) vene om han gör det hemma men. för att återgå till något helt annat, jag klippte lugg idag! lugg, tänk er mig i det .. inte kul kan jag lova er, ser förjävlig ut men får dock skylla mig själv. men jag antar att man vänjer sig :) tyvärr får ni inte se bild .. inte än. imorgon ska jag upp tidigt, vid halv 9. jag ska åka med mamma och handla (a) hihi mysigt ju. jag ska bland annat köpa en julklapp till pappa, om jag minns vilken affär jag såg den i. och om dom finns kvar vill säga :) & massa godis. evigheter sen ju :o nu ska jag krypa ner i sängen, vilket jag iförsig redan har gjort. men jag ska lägga mig ner (a) simba ligger här brevid och myser lite :)


Kommentarer
Postat av: Babbidesign - [Design & Foto]

Hej! Om intresse finns för ny design till din blogg, kika in hos mig :)

2008-11-28 @ 02:06:12
URL: http://babbidesign.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback