even though it kills me

Godmorgon :) jag har precis klivit upp och sitter i soffan & myser med simba :) gud så jag har saknat honom. haha, jobbigt att vara ifrån sin hund så länge som jag vart (runt två månader) jag har lite flipp just nu och är inte på bästa humöret. teven vägrar starta. eller tv;n startar men inte boxen. istället går sterion på och jag kan inte stänga av den. haha i-lands problem i know .. jag sitter hursomhelst och äter en macka med mackgrill på, och det känns så jävla bra. jag har inte ätit så här tidigt på .. veckor tänkte jag skriva, men det lutar mer mot år. idag ska vi äta tacoo :) men mamma hade såklart inte köpt gräddfil, utan hon köpte nått annat liknande. men då blev jag sur så dom ska åka och köpa gräddfil snart :) till efterrätt ska vi äta daimtårta. vi skulle ätit det igår då jag hade namnsdag. men jag har haft svårt att äta dom senaste dagarna. utom igår kväll då. så jag sa att vi skulle äta det idag istället. så daimtårta it is :) idag mina vänner, ska jag försöka att inte röka mer än två cigg. hur det ska gå har jag ingenaning om, det återstår att se. men jag hoppas verkligen att jag klarar det, och det gör jag också .. kanske, äsch jag kan om jag vill :) ska ha som nyårslöfte att sluta röka. hade det förra året också, så får hoppas på att det går bättre detta år ;) nu ska jag gå och gnaga på nånting annat så jag slipper min morgon cigg! bra va? puss på er, hoppas ni får en väldans bra lördag! <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback